Nasi trenerzy:

Pani EWA –  jest właścicielką agencji kreatywnej, managerką public relations, marketerką, dziennikarką
i trenerką. Absolwentką filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową oraz PR. Prowadzi blogi oraz publikuje artykuły na temat marketingu, a wielką miłością jest marketing partyzancki oraz marketing produktów luksusowych, co stanowi Pani Ewy specjalizację. Kreowała i kreuje wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych. Wielokrotnie współpracuje również z uczelniami wyższymi (zarówno państwowymi jak i prywatnymi), prowadzi zajęcia i wykłady dla studentów.  Praca szkoleniowca stanowi dla Pani Ewy wyzwanie, ale też sprawia wiele przyjemności i przynosi satysfakcję. Pani Ewa ma doświadczenie w zakresie tworzenia strategii marketingowych, nadzoruje pracę nad zespołami roboczymi podczas realizacji kampanii marketingowych, tworzy plany marketingowe i ich realizuje. Pracowała dla takich Klientów jak: Carnet Sp. zo.o., Wydawnictwo I.D.Media, Hotel Król Kazimierz, Mango TV, PGNiG SA, ITI Neovision, SCA Hygiene Polska Sp. zo.o.&SCA Packaging Polska Sp. zo.o. Ministerstwo Obrony Narodowej, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Powiat Sanok, Jonson&Jonson Poland, Kraft Sp. zo.o.  Dziennikarka  freelancerka.
 
Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń takich jak:
 
  • Marketing produktów luksusowych
  • Social media, czyli kreowanie wizerunku firmy w mediach
  • Komunikacja marketingowa
  • Marketing partyzancki
  • Tworzenie planu marketingowego
  • Kreowanie wizerunku
  • Ofensywne techniki sprzedaży
  • Webwriting
  • Marketing w sektorze publicznym
  • Skuteczny PR
  • Marketing jako narzędzie pracy handlowca
 
Pani BEATA – trener biznesu. Ekspert w dziedzinie efektywności osobistej. Jest absolwentką Nauk Politycznych na Uniwersytecie Zielonogórskim, Administracji na Uniwersytecie Wrocławskim oraz certyfikowanym Trenerem szkoły dla Trenerów Biznesu. Aktualnie studiuje psychologię na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym w Warszawie. Umiejętności rozwija w trakcie licznych szkoleń i treningów oraz, co najważniejsze, w trakcie współpracy z grupami szkoleniowymi. Od 6 lat jest związana z branżą Funduszy Unijnych. Przygotowuje oraz zarządza projektami szkoleniowymi. Sporządza analizy potrzeb szkoleniowych
i autorskie programy szkoleniowe dostosowane do potrzeb MŚP. Projektuje szkolenia z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji interpersonalnej, pracy w zespole, umiejętności radzenia sobie ze stresem, asertywności, zarządzania czasem i innych związanych z efektywnością osobistą. Od 5 lat jest aktywnym trenerem. W swoich szkoleniach koncentruje się na zdiagnozowanych potrzebach biznesowych oraz indywidualnych oczekiwaniach uczestników. Prowadzenie treningów jest dla Pani Beaty sposobem na ciągły rozwój i możliwością odkrywania potencjału tkwiącego w każdym z nas. Posługuje się nowoczesnymi metodami uczenia: bogato ilustruje przekaz stosując strukturę map myśli, przedstawia temat za pomocą łatwych do zapamiętania metod narracyjnych. Świadomie pracuje głosem (język emocji) i mogą ciała (kotwiczenie gestami). Zawsze pokazuje praktyczny kontekst wykorzystania trenowanych strategii, taktyk, technik, wskazówek i całych systemów rozwijających efektywność działania. Prywatnie jestem miłośniczką podróży, amatorką przygód.
W pracy poszukuje ludzi z pasją i na każdym etapie zaraża chęcią do podejmowania wyzwań. Zadowolenie
z osiąganych celów jest motorem napędzającym prywatne i zawodowe życie, co przekazuje w trakcie swoich szkoleń.
 
Prowadzi szkolenia:
  • Przygotowanie projektu szkoleniowego
  • Przygotowanie projektu inwestycyjnego
  • Rozliczanie projektu inwestycyjnego
  • Realizacja i rozliczanie projektu szkoleniowego
  • Sieci handlowe i komunikacja
  • Psychologia sprzedaży
  • Delegowanie zadań i motywowanie zespołu

Pani IWONA - od 14 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne.
W latach 1997-2002 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu.  Od 2003 roku współpracuje ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej. Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty. Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza.
    Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

  • Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
  • Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
  • Obsługa klienta i techniki sprzedaży
  • Akademia handlowca
  • Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
  • Pracownik administracyjno - biurowy
  • Obsługa sekretariatu i biura
  • Planowanie i organizowanie pracy własnej
  • Telemarketing
  • Techniki sprzedaży
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Doskonalenie procesu sprzedaży
  • Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
  • Negocjacje i metody wywierania wpływu
  • Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi
  • Profesjonalne prezentacje
  • Skuteczny menedżer
  • Zarządzanie wizerunkiem firmy
  • Skuteczna komunikacja interpersonalna

Pani ALEKSANDRA - doświadczony trener i konsultant. Absolwentka Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie na Wydziale Matematyki Stosowanej o specjalności Matematyka w zarządzaniu i informatyce. Specjalizuje się między innymi w tematyce zastosowania arkuszy kalkulacyjnych w analizach związanych z potrzebami biznesu - posiada spore doświadczenie w charakterze trenera. Szkolenia, które prowadzi są oparte o doświadczenia w zakresie wykorzystania arkusza kalkulacyjnego w pracy działów finansowo - księgowych. Ma wiedzę odnośnie procesów księgowych
i magazynowych, pracowała również w środowisku międzynarodowym. Posiada uprawnienia Egzaminatora ECDL, jak również uprawnienia pedagogiczne.
Jako instruktor szkoleń / trener (m.in. Altkom Akademia, Comarch) prowadziła szkolenia m.in.:
  • Przegląd narzędzi zaawansowanych
  • Excel w pracy finansistów i księgowych
  • Excel - siła i wydajność w codziennej pracy
  • szkolenia dotyczące zagadnień statystycznych i finansowych z wykorzystaniem narzędzi MS Excel,
  • Prezentacje w Power Point
  • Warsztaty wdrożeniowe CDN Optima
  • Autoryzacja techniczna CDN Optima
Jako analityk danych (m.in. Shell Polska) zajmowała się:
  • przygotowywaniem i prezentacją raportów i analiz sprzedaży na potrzeby kierownictwa,
  • przygotowaniem rozliczeń księgowo - magazynowych,
  • przygotowaniem kosztorysów,
  • prognozowaniem i planowaniem sprzedaży,
  • analizą stanów magazynowych,
  • tworzeniem narzędzi ułatwiających i usprawniających prace.
Ceni sobie kontakty z ludźmi i potrafi rozmawiać o niełatwych problemach IT prostym językiem.

Copyright © 2013 - 2017 Mati Consulting | Mapa strony | Google+