1. Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży TERMINY SZKOLENIA KLIKNIJ
Cena: 49526.05.2018Zakopane
Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu.
2.Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy TERMINY SZKOLENIA KLIKNIJ
Cena: 49526.05.2018Kraków
Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod - technik sprzedaży.
3. Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej TERMINY SZKOLENIA KLIKNIJ
Cena: 110027.04.2018Warszawa
Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa. Dziś najlepsze firmy to te, które mają najlepszych handlowców.
4. Profesjonalna obsługa trudnego Klienta TERMINY SZKOLENIA KLIKNIJ
Cena: 110027.04.2018Warszawa
Celem szkolenia jest zaprezentowanie Uczestnikom jak profesjonalnie obsługiwać trudnego klienta. Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia osób pracujących w działach obsługi klienta.
5. Zarządzanie czasem TERMINY SZKOLENIA KLIKNIJ
Cena: 55025.04.2018Łódź
Celem szkolenia jest poznanie praktycznych elementów dotyczących zwiększenia efektywności a tym samym zwiększenia wydajności wykonywanych czynności w życiu zawodowym oraz życiu osobistym.
Budowanie silnej marki luksusowej. Marketing produktów i usług luksusowych (2 dni) TERMINY SZKOLENIA KLIKNIJ
Cena: 168026.04.2018Kraków
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań marketingowych, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy odpowiednimi kategorii produktów luksusowych.
Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) zgłoś 2 osoby - trzecia GRATIS. TERMINY SZKOLEŃ KLIKNIJ
Cena: 1480
Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej.
Marketing usług zdrowotnych (1 dzień) TERMINY SZKOLENIA KLIKNIJ
Cena: 840
Celem szkolenia jest zaprezentowanie i uświadomienie sobie, iż marketing jest nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego podmiotu, w tym również jednostek świadczących usługi zdrowotne.
Marketing w firmie PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis (1 dzień) TERMINY SZKOLENIA KLIKNIJ
Cena: 84004.04.2018Warszawa
Marketing można określić jako pewien nowy styl myślenia o sposobach nawiązywania stosunków ekonomicznych między przedsiębiorstwem a docelowy klientem, przynoszącym korzyści firmie. Głównym celem marketingu jest wskazanie przedsiębiorstwu, co powinno produkować. Marketing zaczyna się długo przed pojawieniem się na rynku towaru i nie kończy wraz z jego kupnem.
Profesjonalna obsługa klienta w banku TERMINY SZKOLENIA KLIKNIJ
Cena: 168023.03.2018Poznań
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników bezpośredniej i pośredniej obsługi banku do pracy z trudnym Klientem.
Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek medycznych TERMINY SZKOLENIA
Cena: 84025.04.2018Łódź
Celem szkolenia jest zaprezentowanie, zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do wykonywania pracy rejestratorki medycznej.
Copyright © 2013 - 2017 Mati Consulting | Mapa strony | Google+