1. Sposoby pozyskiwania klienta - organizacja sprzedaży (1 dzień)
Cena: 49529.09.2017Warszawa30.09.2017Wrocław07.10.2017Kraków - Łagiewniki
Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać, jak budować pozytywny wizerunek firmy. Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki jak być dobrym sprzedawcą, jak również - jak zarządzać swoim czasem aby realizować wyznaczone cele.
2. Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (1 dzień)
Cena: 49529.09.2017Wrocław30.09.2017Warszawa07.10.2017Kraków
Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady pracy w sprzedaży na stanowisku przedstawiciela w terenie jak i przedstawiciela w dziale obsługi Klienta. Podczas szkolenia omawiane są zagadnienia dotyczące znajomości produktów i usług, zagadnienia dotyczące "lejka sprzedaży" czy też sprawnej komunikacji i sprzedaży.
3. Ofensywne techniki sprzedaży (2 dni)
Cena: 168029.09.2017Warszawa05.10.2017Katowice19.10.2017Wrocław
Cele szkolenia: Poznanie zasad odpowiedniego przygotowania do sprzedaży. Poznanie typologii klienta i pasujących do nich technik sprzedaży. Zdobycie umiejętności proaktywnego podejścia do sprzedaży. Wypracowanie najlepszych dla naszego produktu technik prezentacji oferty handlowej. Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu ofensywnych technik sprzedaży Zdobycie umiejętności praktycznych w zakresie sprzedaży i obrony ceny.
4. Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek (1 dzień)
Cena: 84027.09.2017Poznań29.09.2017Warszawa
Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.
5. Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej - szkolenie 2 dni
Cena: 110029.09.2017Wrocław29.09.2017Warszawa06.10.2017Kraków - Łagiewniki
Celem szkolenia jest przygotowanie osób uczestniczących w szkoleniu do samodzielnej pracy na stanowisku handlowca. Uczestnicy poznają poszczególne elementy pracy w handlu. Każdy Uczestnik pozna zasady komunikacji z klientem, zasady budowania pozytywnego wizerunku, zasady poszukiwania nowych klientów. Szkolenie również uświadamia uczestnikom jaką rolę odgrywa marketing, reklama, która wspomaga proces sprzedaży
Budowanie silnej marki luksusowej. Marketing produktów i usług luksusowych (3 dni)
Cena: 252011.10.2017Karpacz15.11.2017Poznań18.12.2017Zakopane
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań marketingowych, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy odpowiednimi kategorii produktów luksusowych.
Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) zgłoś 2 osoby - trzecia GRATIS
Cena: 1480
Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej.
Marketing usług zdrowotnych (1 dzień)
Cena: 840
Celem szkolenia jest zaprezentowanie i uświadomienie sobie, iż marketing jest nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego podmiotu, w tym również jednostek świadczących usługi zdrowotne. Do podmiotów tych należy zaliczyć: ośrodki zdrowia, szpitale prywatne, szpitale państwowe, przychodnie, kliniki oraz inne, np. gabinety lekarskie. Marketing „świadczą” nie tylko działy marketingowe ale…. każda osoba pracująca w takiej jednostce: zaczynając od recepcji, poprzez pielęgniarki, służby medyczne, lekarzy.
Marketing w firmie PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis (1 dzień)
Cena: 550
MARKETING – można określić jako pewien nowy styl myślenia o sposobach nawiązywania stosunków ekonomicznych między przedsiębiorstwem a docelowy klientem, przynoszącym korzyści firmie. Głównym celem marketingu jest wskazanie przedsiębiorstwu, co powinno produkować. Marketing zaczyna się długo przed pojawieniem się na rynku towaru i nie kończy wraz z jego kupnem.
Profesjonalna obsługa klienta w banku (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Cena: 1680
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników bezpośredniej i pośredniej obsługi banku do pracy z trudnym Klientem. Podczas szkolenia omówione zostaną dwa najważniejsze moduły dotyczące: treningu sprzedażowego oraz treningu postawy sprzedawcy – doradcy klienta.
Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni) **** 18-19.09.2017 Warszawa
Cena: 1100
Uczestnicy nabędą wiedzę dotyczącą profesjonalnej obsługi trudnego klienta, poznają aspekty prawidłowej postawy, komunikacji z trudnym klientem. Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta. Celem szkolenia jest również pokazanie w jaki sposób budować trwałe relacje z Klientem
Sieci handlowe - komunikacja (2 dni)
Cena: 1680
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności związanych z nawiązaniem współpracy i obsługą sieci handlowych. Szkolenie skoncentrowane jest wokół umiejętności związanych z efektywną komunikację, która jest kluczem doprowadzenia wiarygodnych rozmów z dużymi sieciami handlowymi.
Techniki sprzedaży (2 dni)
Cena: 1680
Celem szkolenia jest zaprezentowanie Uczestnikom technik, metod sprzedaży aby przekonać klienta do zakupu, według jego oczekiwań i preferencji potrzeb.
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta (1 dzień)
Cena: 840
Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z Klientem przez telefon oraz przedstawienie produktu w formie tzw. prezentacji pozycjonującej.
Copyright © 2013 - 2017 Mati Consulting | Mapa strony | Google+