1. Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Cena: 54015.04.2019Kraków
Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskaniu klientów oraz w ich utrzymaniu.
2. Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej
Cena: 1280
Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.
3. Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 540
Szkolenie przeznaczone dla osób, które pragną pracować na stanowisku przedstawiciela handlowego, sprzedawcy. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu - sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta, zespoły sprzedażowe i inni.
4. Pracownik administracyjno-biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 128008.04.2019Olsztyn
Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego.
5. Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 138015.04.2019Kraków
Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej.
6. Profesjonalna obsługa trudnego klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 1100
Celem szkolenia jest zaprezentowanie Uczestnikom jak profesjonalnie obsługiwać trudnego klienta. Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia osób pracujących w działach obsługi klienta.
7. Obsługa sekretariatu i biura (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Cena: 118016.04.2019Poznań
Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do zarządzania sekretariatem oraz przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu. Wizerunek sekretariatu tworzy wizerunek firmy. Sekretariat jest pierwszym punktem kontaktu z firmą i dalsza współpraca może zależeć od tego jak klient zostanie potraktowany podczas pierwszej rozmowy.
Copyright © 2013 - 2017 Mati Consulting | Mapa strony | Google+