1. Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży TERMINY SZKOLENIA KLIKNIJ
Cena: 495
Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać, jak budować pozytywny wizerunek firmy. Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki jak być dobrym sprzedawcą, jak również - jak zarządzać swoim czasem aby realizować wyznaczone cele.
2. Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy TERMINY SZKOLENIA KLIKNIJ
Cena: 495
Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod - technik sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady pracy w sprzedaży na stanowisku przedstawiciela w terenie jak i przedstawiciela w dziale obsługi Klienta – zaczynając od charakterystyki tej pracy po planowanie pracy, pozyskiwanie klienta aż do obsługi posprzedażowej. Podczas szkolenia omawiane są zagadnienia dotyczące znajomości produktów i usług, zagadnienia dotyczące „lejka sprzedaży” czy też sprawnej komunikacji i sprzedaży. Uczestnicy nauczą się jak przygotować prezentację, aby zainteresowała kontrahenta oraz jak zaprezentować ją przed kontrahentem. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy to kolejny element szkolenia, który zostanie poruszony. Podczas szkolenia omówione zostaną również zagadnienia dotyczące dlaczego klienci odchodzą i czego nie robić aby nie tracić kontrahentów.
3. Ofensywne techniki sprzedaży (2 dni)
Cena: 168023.11.2017Warszawa01.12.2017Kraków07.12.2017Katowice
Cele szkolenia: Poznanie zasad odpowiedniego przygotowania do sprzedaży. Poznanie typologii klienta i pasujących do nich technik sprzedaży. Zdobycie umiejętności proaktywnego podejścia do sprzedaży. Wypracowanie najlepszych dla naszego produktu technik prezentacji oferty handlowej. Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu ofensywnych technik sprzedaży Zdobycie umiejętności praktycznych w zakresie sprzedaży i obrony ceny.
4. Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) TERMINY SZKOLENIA
Cena: 1480
Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej. Uczestnicy w sposób praktyczny będą przygotowywać prezentację pozycjonującą produktu/usługi, który sprzedają we własnej firmie lub zamierzają sprzedawać. Zwrócona będzie uwaga w szczególności na cechy, pochwały produktów i usług, oraz korzyści dla Kupującego.
5. Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej TERMINY SZKOLENIA KLIKNIJ
Cena: 1100
Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa. Dziś najlepsze firmy to te, które mają najlepszych handlowców. Najlepiej prosperujące organizacje na świecie to te, które potrafią najlepiej sprzedawać. Umiejętność sprzedawania przekłada się na wysokie dochody i bezpieczeństwo zatrudnienia. Bez względu na to, jakie zmiany zajdą w gospodarce, zapotrzebowanie na najlepszych handlowców zawsze będzie wysokie.
Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej - szkolenie 2 dni
Cena: 1100
Celem szkolenia jest przygotowanie osób uczestniczących w szkoleniu do samodzielnej pracy na stanowisku handlowca. Uczestnicy poznają poszczególne elementy pracy w handlu. Każdy Uczestnik pozna zasady komunikacji z klientem, zasady budowania pozytywnego wizerunku, zasady poszukiwania nowych klientów. Szkolenie również uświadamia uczestnikom jaką rolę odgrywa marketing, reklama, która wspomaga proces sprzedaży
Budowanie silnej marki luksusowej. Marketing produktów i usług luksusowych (3 dni)
Cena: 252018.12.2017Zakopane
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań marketingowych, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy odpowiednimi kategorii produktów luksusowych.
Marketing usług zdrowotnych (1 dzień)
Cena: 840
Celem szkolenia jest zaprezentowanie i uświadomienie sobie, iż marketing jest nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego podmiotu, w tym również jednostek świadczących usługi zdrowotne. Do podmiotów tych należy zaliczyć: ośrodki zdrowia, szpitale prywatne, szpitale państwowe, przychodnie, kliniki oraz inne, np. gabinety lekarskie. Marketing „świadczą” nie tylko działy marketingowe ale…. każda osoba pracująca w takiej jednostce: zaczynając od recepcji, poprzez pielęgniarki, służby medyczne, lekarzy.
Marketing w firmie PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis (1 dzień)
Cena: 550
MARKETING – można określić jako pewien nowy styl myślenia o sposobach nawiązywania stosunków ekonomicznych między przedsiębiorstwem a docelowy klientem, przynoszącym korzyści firmie. Głównym celem marketingu jest wskazanie przedsiębiorstwu, co powinno produkować. Marketing zaczyna się długo przed pojawieniem się na rynku towaru i nie kończy wraz z jego kupnem.
Profesjonalna obsługa klienta w banku (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Cena: 1680
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników bezpośredniej i pośredniej obsługi banku do pracy z trudnym Klientem. Podczas szkolenia omówione zostaną dwa najważniejsze moduły dotyczące: treningu sprzedażowego oraz treningu postawy sprzedawcy – doradcy klienta.
Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla rejestratorek, recepcjonistek medycznych TERMINY SZKOLENIA
Cena: 840
Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.
Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni) **** 18-19.09.2017 Warszawa
Cena: 1100
Uczestnicy nabędą wiedzę dotyczącą profesjonalnej obsługi trudnego klienta, poznają aspekty prawidłowej postawy, komunikacji z trudnym klientem. Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta. Celem szkolenia jest również pokazanie w jaki sposób budować trwałe relacje z Klientem
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (1 dzień)
Cena: 495
Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady pracy w sprzedaży na stanowisku przedstawiciela w terenie jak i przedstawiciela w dziale obsługi Klienta. Podczas szkolenia omawiane są zagadnienia dotyczące znajomości produktów i usług, zagadnienia dotyczące "lejka sprzedaży" czy też sprawnej komunikacji i sprzedaży.
Sieci handlowe - komunikacja (2 dni)
Cena: 1680
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności związanych z nawiązaniem współpracy i obsługą sieci handlowych. Szkolenie skoncentrowane jest wokół umiejętności związanych z efektywną komunikację, która jest kluczem doprowadzenia wiarygodnych rozmów z dużymi sieciami handlowymi.
Sposoby pozyskiwania klienta - organizacja sprzedaży (1 dzień)
Cena: 495
Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać, jak budować pozytywny wizerunek firmy. Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki jak być dobrym sprzedawcą, jak również - jak zarządzać swoim czasem aby realizować wyznaczone cele.
Techniki sprzedaży (2 dni)
Cena: 1680
Celem szkolenia jest zaprezentowanie Uczestnikom technik, metod sprzedaży aby przekonać klienta do zakupu, według jego oczekiwań i preferencji potrzeb.
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta (1 dzień)
Cena: 840
Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z Klientem przez telefon oraz przedstawienie produktu w formie tzw. prezentacji pozycjonującej.
Copyright © 2013 - 2017 Mati Consulting | Mapa strony | Google+