Szkolenia zamknięte:

Serdecznie zapraszamy Państwa firmę na szkolenia zamknięte – „in company”.

Szkolenia zamknięte swoją skuteczność zawdzięczają przede wszystkim dopasowaniu do indywidualnych potrzeb Naszych Klientów oraz wyspecjalizowanej, profesjonalnej kadrze trenerskiej.  Każdy z projektów szkoleniowych, poprzedzony jest analizą przeszkoleniową. Dzięki temu warsztat uwzględnia wiele czynników stanowiących o specyfice branży Naszych Klientów. Programy szkoleń uwzględniają potrzeby szkoleniowe, kontekst gospodarczy, specyfikę branży, poziom zaawansowania i specyfikę grupy oraz strategię Państwa Firmy.

Szkolenia organizujemy na terenie całej Polski lub w siedzibie Państwa; w innym dogodnym miejscu „od morza do Tatr”.  Współpracujemy z ośrodkami rekreacyjnymi, dzięki którym możemy Państwu zaproponować także szkolenia wyjazdowe. Zachęcamy do kontaktu! Oferujemy atrakcyjne rabaty, a dla stałych Klientów pakiety lojalnościowe, gwarantujemy zniżki na kolejne szkolenia.

Nasze działania:

  1. Pomiar potrzeb szkoleniowych.
    Analiza potrzeb szkoleniowych odbywać może się na trzech poziomach:
    - stanowiska pracy
    - indywidualnym
    - organizacji jako całości
     
  2. Metody pracy.
    Stosujemy dla Państwa bogaty wachlarz stosowanych metod pracy
     
  3. Ocena efektywności
    Po każdym szkoleniu zamkniętym otrzymujecie Państwo „Raport ze szkolenia”, który przygotowany jest przez Trenera.  Znajdziecie Państwo w nim ocenę efektywności szkolenia, cenne informacje nt. szkolonej grupy – jej mocnych stron i rezerw, które warto wykorzystać.

NASZA OFERTA SZKOLEŃ ZAMKNIĘTYCH

  1. SPRZEDAŻ / OBSŁUGA KLIENTA
    • Akademia handlowca
    • Obsługa klienta i techniki sprzedaży
    • Profesjonalny sprzedawca
    • Profesjonalny przedstawiciel handlowy
    • Mistrz asertywności czyli budowanie własnego terytorium
    • Techniki sprzedaży
    • Trudny klient w procesie obsługi klienta
    • Telemarketing
    • Organizacja sprzedaży w sklepie
    • Szkolenie znajomości produktowej dla pracowników działów handlowych, sprzedaży, obsługi klienta
       
  2. MARKETING
    • ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych
    • Badania i wskaźniki reklamowe
    • Badanie satysfakcji klientów
    • E-marketing. Wzrost sprzedaży poprzez budowanie wizerunku firmy w Internecie
    • Kampanie reklamowe.
    • Od koncepcji do produkcji
    • Komunikacja marketingowa na rynku B2B
    • Marketing usług zdrowotnych
    • Marketing w firmie
    • Programy lojalnościowe i promocja sprzedaży
    • Konkurencyjność marketingowa firmy na rynku międzynarodowym
       
  3. ZARZĄDZANIE
    • Zarządzanie firmą
    • Przedsiębiorczość
    • Zarządzanie czasem
    • Negocjacje
    • Negocjacje na rynku w kraju i na rynkach międzynarodowych
       
  4. ADMINISTRACJA
    • Pracownik administracyjno- biurowy
    • Obsługa biura
    • Sekretarka – asystentka
    • Obsługa sekretariatu i biura
    • Korespondencja
    • Obsługa komputera
    • Nowoczesne techniki pracy biurowej

Jesteśmy przekonani, że indywidualne podejście jest gwarancją rozwoju oraz osiąganiem celów biznesu dla Naszych Klientów.

Zapraszamy do przesyłania zapytań w celu podjęcia współpracy przy projekcie szkoleniowym - maticonsulting@szkolenia-mc.pl - skontaktujemy się z Państwem aby omówić szczegóły.
 

Copyright © 2013 - 2017 Mati Consulting | Mapa strony | Google+