Nowoczesna rejestratorka medyczna. Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla rejestratorek, recepcjonistek. Terminy lipiec-sierpień-wrzesień-październik 2017
2016-08-05 18:06:38

Grupa docelowa:

Odbiorcy: jednostki usług zdrowotnych, szpitale, ośrodki zdrowia, kliniki, lekarze, pielęgniarki, działy marketingowe jednostki usług zdrowotnych, inne osoby zainteresowane Szkolenie przeznaczone dla pracowników będących w bezpośrednim kontakcie z pacjentem. Adresaci szkolenia to recepcjonistki, rejestratorski w punktach medycznych takich jak przychodnie, szpitale, kliniki itp.


Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy
z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta
Cele szczegółowe:
- poznanie czynników profesjonalnej obsługi pacjenta
- rozwój umiejętności komunikowania się z pacjentem
- poznanie zasad prezentowania własnej placówki w kontekście budowania pozytywnego wizerunku
- wpływ stresu na relacje z pacjentem
 
Terminy szkoleń
 

lipiec 2017

 

 

sierpień 2017

wrzesień 2017

październik 2017

 

05.07.2017  Warszawa

12.07.2017  Poznań

17.07.2017  Zakopane

24.07.2017  Kraków

28.07.2017  Rzeszów

31.07.017  Gdańsk

 

10.08.2017  Rzeszów

11.08.2017  Kraków

16.08.2017  Warszawa

26.08.2017  Wrocław

28.08.2017  Łódź

30.08.2017  Poznań

 

04.09.2017  Rzeszów

05.08.2017  Kraków

14.09.2017  Katowice

19.09.2017  Łódź

26.09.2017  Gdańsk

27.09.2017  Poznań

29.09.2017  Warszawa

 

 

03.10.2017  Kraków

12.10.2017  Poznań

12.10.2017  Łódź

19.10.2017  Katowice

21.10.2017  Rzeszów

24.10.2017  Szklarska

24.10.2017  Warszawa

27.10.2017  Gdańsk

31.10.2017  Wrocław

 

 

Copyright © 2013 - 2017 Mati Consulting | Mapa strony | Google+