Przedstawiciel handlowy: szkolenie 1-dniowe, (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba GRATIS)
2016-10-29 19:53:18

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (szkolenie 1-dniowe)

 


Serdecznie zapraszamy Państwa na prowadzone przez naszą firmę szkolenie "Przedstawiciel handlowy".

Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod - technik sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady pracy w sprzedaży na stanowisku przedstawiciela w terenie jak i przedstawiciela w dziale obsługi Klienta – zaczynając od charakterystyki tej pracy po planowanie pracy, pozyskiwanie klienta aż do obsługi posprzedażowej. Podczas szkolenia omawiane są zagadnienia dotyczące znajomości produktów i usług, zagadnienia dotyczące „lejka sprzedaży” czy też sprawnej
komunikacji i sprzedaży. Uczestnicy nauczą się jak przygotować prezentację, aby zainteresowała kontrahenta oraz jak zaprezentować ją przed kontrahentem. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy to kolejny element szkolenia, który zostanie poruszony. Podczas szkolenia omówione zostaną również zagadnienia dotyczące dlaczego klienci odchodzą i czego nie robić aby nie tracić kontrahentów.

PROGRAM SZKOLENIA

1.    Jaki powinien być profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy - charakterystyka zawodu handlowca/doradcy klienta

2.    Cechy i predyspozycje do sprzedaży: moja wiedza o produkcie - cechy - pochwały – korzyści produktów/usług

3.    Etapy sprzedaży: planowanie pracy-sprzedaż-obsługa posprzedażowa

4.    Sposoby pozyskiwania klientów - lejek sprzedaży

5.    Metody i sposoby pozyskiwania klienta

6.    Współpraca z trudnym Klientem: błędy w kontakcie z Klientem, jak zostać ekspertem w obsłudze Klienta

7.    Uzasadnienie w negocjacjach: dlaczego warto z nami współpracować na rynku w kraju i poza granicami?

8.    Techniki sprzedaży. Utrzymywanie  kontaktów  z  dotychczasowymi  partnerami  handlowymi. Dlaczego warto
z nami współpracować model: L-S-E-O

9.    Sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem - UDI cykl doświadczeń kupującego

10. Prezentacja w pracy handlowca. Sposoby prezentacji - przygotowanie prezentacji pozycjonującej oraz oferty

11. Analizowanie  rynku  i  ofert  konkurencji 

12. Telefoniczna i mailowa obsługa klienta – etapy specyfiki rozmowy

13. Pytania otwarte, zamknięte, precyzujące, pytania na etapie rozpoznania potrzeb, pytania na etapie doradzania
i pokazywania

14. Planowanie pracy sprzedawcy - zarządzanie czasem – plan sprzedaży i jego realizacja, systemy zarządzania bazą klientów, analiza pracy (CRM)



Copyright © 2013 - 2017 Mati Consulting | Mapa strony | Google+